Zonguldak
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Press67NET GÜNDEM Lahmacunu 50 TL'ye satması rakiplerini çıldırttı: 'At eti kullanıyor'

Lahmacunu 50 TL'ye satması rakiplerini çıldırttı: 'At eti kullanıyor'

Sivas'ta piyasa fiyatı 200 TL olan lahmacunu 50 TL'den satan işletme, 'at eti kullandığı' iddiasıyla şikayet edilse de yapılan denetimlerde herhangi bir uygunsuzluk saptanmadı.

Lahmacunu 50 TL'ye satması rakiplerini çıldırttı: 'At eti kullanıyor'

Sivas'ta 15 yıldır gıda sektöründe hizmet veren Selahattin Yabalı, üç yıl önce başlattığı uygun fiyatlı lahmacun kampanyası nedeniyle sürekli şikayetlerle karşılaşıyor. Piyasada lahmacunun tanesi 200 TL'ye satılırken, Yabalı'nın işletmesinde 50 TL'ye sunulması, kimliği belirsiz kişiler tarafından yetkili makamlara ihbar ediliyor.

Şikayetler üzerine Ticaret Müdürlüğü ekipleri tarafından işletmede art arda denetimler yapıldı. Yapılan kontrollerde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamasına rağmen şikayetlerin devam ettiği belirtilirken, işletme sahibi Yabalı kampanyasını sürdürmekte kararlı olduğunu belirtti.

"CİMER'e 'at eti' diye şikayet etmişler"

İş yerinin mülkiyetinin kendisine ait olması sayesinde kira ödemediğini ve bu avantajı fiyatlarına yansıttığını belirten Yabalı, "Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce yaptığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve ucuz ürün sunuyoruz. Ama son dönemlerde sürekli şikayet edildiğimiz için mağduruz. Şikayetlerin meslektaşlarımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz" dedi.

Yabalı, kendisine yönelik iddiaları şu sözlerle anlattı: "Şu an lahmacun çoğu yerde 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz. CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz."

Sattığı ürünün arkasında durduğunu vurgulayan Selahattin Yabalı, "Alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi belirli. İsteyen istediği yerden gelip iş yerimizi kontrol edebilir, gönül rahatlığıyla ürünlerin lezzetine bakabilirler. Kazancımız da, karımız da oluyor. Ben bu şekilde kazanıyorsam diğerleri nasıl kazanamıyor bilmiyorum. Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken bize karalama kampanyası yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum" ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız