Sivas'ta 15 yıldır gıda sektöründe hizmet veren Selahattin Yabalı, üç yıl önce başlattığı uygun fiyatlı lahmacun kampanyası nedeniyle sürekli şikayetlerle karşılaşıyor. Piyasada lahmacunun tanesi 200 TL'ye satılırken, Yabalı'nın işletmesinde 50 TL'ye sunulması, kimliği belirsiz kişiler tarafından yetkili makamlara ihbar ediliyor.
Şikayetler üzerine Ticaret Müdürlüğü ekipleri tarafından işletmede art arda denetimler yapıldı. Yapılan kontrollerde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamasına rağmen şikayetlerin devam ettiği belirtilirken, işletme sahibi Yabalı kampanyasını sürdürmekte kararlı olduğunu belirtti.
"CİMER'e 'at eti' diye şikayet etmişler"
İş yerinin mülkiyetinin kendisine ait olması sayesinde kira ödemediğini ve bu avantajı fiyatlarına yansıttığını belirten Yabalı, "Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce yaptığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve ucuz ürün sunuyoruz. Ama son dönemlerde sürekli şikayet edildiğimiz için mağduruz. Şikayetlerin meslektaşlarımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz" dedi.
Yabalı, kendisine yönelik iddiaları şu sözlerle anlattı: "Şu an lahmacun çoğu yerde 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz. CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz."
Sattığı ürünün arkasında durduğunu vurgulayan Selahattin Yabalı, "Alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi belirli. İsteyen istediği yerden gelip iş yerimizi kontrol edebilir, gönül rahatlığıyla ürünlerin lezzetine bakabilirler. Kazancımız da, karımız da oluyor. Ben bu şekilde kazanıyorsam diğerleri nasıl kazanamıyor bilmiyorum. Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken bize karalama kampanyası yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum" ifadelerini kullandı.
