Zonguldak
Açık
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Press67NET SPOR Arda Güler: 'Böyle olmamalıydı, utanç duyuyoruz'

Arda Güler: 'Böyle olmamalıydı, utanç duyuyoruz'

A Milli Takım'ın Paraguay'a 1-0 yenilerek 2026 Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından milli futbolcu Arda Güler, kamuoyundan özür diledi.

Arda Güler: 'Böyle olmamalıydı, utanç duyuyoruz'

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası grup etabında Paraguay'a 1-0 mağlup olarak turnuvadan elendi. Karşılaşma sonrası açıklama yapan futbolcu Arda Güler, sonuçtan dolayı büyük hayal kırıklığı yaşadıklarını bildirdi.

"Utanç duyuyoruz"

Takım olarak çok üzgün olduklarını söyleyen Güler, "Gerçekten söylenecek çok fazla şey yok. Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda elimizden geleni yapacağız.

Ben de her turnuvada unutturabilmek için elimden geleni yapacağım. Çok büyük takımlarda oynuyoruz, böyle olmamalıydı. Özür dileriz" dedi.

"Özür dileriz"

Takım içinde bir sorun olmadığını belirten Güler, "Arkadaşlıkla ilgili bir sorun yok. Sadece sahada istediğimizi yapamadık, gol atamadık. Özür dileriz" ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız