Zonguldak
Açık
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Press67NET ZONGULDAK Fiskomar yolu daha güvenli ve ışıl ışıl olacak

Fiskomar yolu daha güvenli ve ışıl ışıl olacak

Alaplı Belediyesi Karşıyaka Mahallesi Fiskomar yolunda altyapı çalışmalarının ardından kilit parke çalışmalarına başladı.

Fiskomar yolu daha güvenli ve ışıl ışıl olacak

Çalışmaları yerinde inceleyen Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin ve Başkan Yardımcısı Fikret Aydın, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgiler aldı.

Tekin, Karşıyaka Mahallesi fiskomar yolunda altyapı ve kaldırım çalışmalarının ardından yaklaşık 1 kilometre kilit parke yapım çalışmaları başladığını söyledi.

Ayrıca, yolda ışıklandırma çalışması yaparak daha modern ve güvenli bir hale getireceklerini ifade eden Tekin, “ Fiskomar yolunda daha önce altyapı ve kaldırım çalışması yapmıştır. Ekiplerimiz bugünden itibaren yaklaşık 1 kilometre kilit parke taşı döşeme çalışmalarına başladı. İnşallah bu çalışma tamamlandığında yolumuz daha güvenli, konforlu ve ışıl, ışıl hale gelecek. Karşıyaka Mahallemize Hayırlı Olsun diyorum. İnşallah şehrimizde ihtiyaçlar dahilinde her mahallemizde çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.” dedi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız